Tic Tac Toe

The planes are painting tic tac toe.
Seagulls always win from all the counting crows. 

Vanaf vandaag schrijf ik wekelijks een verhaal achter een liedje dat op mijn album staat.

Allereerst Tic Tac Toe. Dit nummer schreef ik terwijl ik uit het raam van mijn kamer keek, en de witte strepen van vliegtuigen boter-kaas-en eieren (tic tac toe) achterlieten. Zoals op deze foto die ik later nam. Zulke dingen zie je alleen als je af en toe helemaal niets doet. Als je goed om je heen kijkt of een wandeling of fietstocht maakt zonder dat je ergens naartoe moet. Het liedje is een soort wandeling door de stad. Terwijl je de tijd neemt om alles eens goed te overdenken. Ik maak best vaak zo’n wandeling. Tic Tac Toe eindigt met wat ik me dan soms bedenk: the days are coming and we need nothing.

Luister Tic Tac Toe hier.

Reacties zijn gesloten.