Einde Poprondetour

Gisteren heb ik mijn allerlaatste Poprondeshow gespeeld. Ik ben in Nijmegen, Zwolle, Rotterdam, Delft, Emmen, Den Bosch, Arnhem, Middelburg, Leeuwarden, Enschede, Utrecht, Amersfoort, Tilburg, Den Haag en Leiden geweest. Wow. In Delft speelde ik in een kapperszaak, in Middelburg in een prachtige boekhandel en gisteren in Leiden met de hele band op het podium gepropt in een heel oud café in Leiden. Het is fijn om met mijn gitaar zomaar in een vreemde stad de trein uit te stappen, waar ik nog niemand ken en de weg probeer te vinden, om vervolgens allemaal mensen te spreken, mijn liedjes te spelen om voldaan weer de trein naar Amsterdam te pakken. Of gisteren met de hele band in de auto, lekker zingen met z’n allen. Ja, het was een mooi avontuur.


Reacties zijn gesloten.

